Pages

Powered by Blogger.

မန္ဘာဝင္ထားပါက အသစ္တင္တိုင္း ပို႔ေပးမည္

Monday, June 20, 2016

က်မရဲ႕ ျဖစ္အင္

ကိုေအာင္ေမာင္းဟာ က်မရဲ႕ႏို႕သီးေလးေတြကို စုပ္လိုက္ လွ်ာနဲ႕ယက္လိုက္ လုပ္ရင္း ေစာက္ပတ္ထိပ္က က်မရဲ႕
ေစာက္ေစ႕ေလးကို သူ႕လီးထိပ္ႀကီးနဲ႕ ထိုးပြတ္ကလိပါတယ္…။ ခဏၾကာသြားတဲ႕ အခါမွာေတာ့ က်မတစ္ကိုယ္လုံး
မရိုးမရြျဖစ္လာၿပီး အသက္ရွဴျမန္လာပါတယ္…။ အဲဒီအခါမွာ ကိုေအာင္ေမာင္းဟာ သူ႕လီးႀကီးကို ေစာက္ေစ႕ေလးကို
ထိုးပြတ္ရုံမွ်မကပဲ က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ဝကိုလည္း တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ထိုးပါတယ္..။
က်မ မေနတတ္ မထိုင္တတ္ျဖစ္လာၿပီး လက္တစ္ဖက္နဲ႕ မ်က္ႏွာကိုပြတ္လိုက္ ေခါင္းကိုကုတ္လိုက္နဲ႕ ျဖစ္လာပါတယ္…။
အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကိုေအာင္ေမာင္းဟာ က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ဝမွာ သူ႕လီးႀကီးကို ေတ႕ၿပီး ဖိသြင္းခ်လိုက္ပါေတာ့တယ္…။
``ျဗစ္…ျဗစ္……ျဗစ္….ပလစ္…..အား….အား….အီး…………….``
က်မတစ္ကိုယ္လုံး ခါဆင္းသြားပါတယ္…။ သူ႕လီးႀကီးက တဝက္ေလာက္ ဝင္သြားပါၿပီ…။ က်မလည္း
မ်က္လုံးအစုံမွိတ္ထားၿပီး အံႀကိတ္ထားလိုက္မိပါတယ္…။ သူက က်မရဲ႕ ႏို႕ကို ဆြဲလိုက္ စို႕လိုက္လုပ္ေနၿပီး က်မကေတာ့
ေအာက္ပိုင္းတစ္ခုလုံး တြန္႕လိမ္ေကာက္ေကြးေနပါတယ္..။ သူက ထပ္ၿပီး ေဆာင့္ခ်လိုက္ေတာ့ လီးက
တဆုံးဝင္သြားပါေရာ…..။
``ျဗစ္…ျဗစ္…..ဒုတ္….အား…….အမေလး…….ဟီး…..ကၽြတ္..ကၽြတ္…..`` >>> ဒါကေတာ့ ဇာတ္လမ္းထဲက ဇာတ္ဝင္ခန္း အခ်ိဳ႕ေပါ့ ေဆာက္ရမ္းဖတ္ေကာင္းေစရမယ္လို႔ အာမခံလိုက္ပါတယ္ ဖတ္ၾကည့္လိုက္ပါ

Admin အေနနဲ႔ မိတ္ေဆြတို႔ ဖတ္ဖို႔ စာအုပ္ေကာင္းေလးေတြ ရွာေဖြေပးျပီး Upload ေတြ လုပ္ရပါတယ္ Blog ကိုလဲ မိတ္ေဆြတို႔ လာေဒါင္းတဲ့ အခ်ိန္မွာ မပ်က္ေနဖို႔အတြက္ အျမဲတမ္း ဒိုမိန္းကိုလဲ ဝယ္ယူေပးထားရပါတယ္ အခ်ိန္မေရြး ေဒါင္းရတာ အဆင္ေျပေနေအာင္ Upload ဆိုဒ္ ငါးခုနဲ႔ပါ လုပ္ထားေပးပါတယ္ Admin ကို ေက်းဇူးတုန္႔ျပန္ေသာ အေနနဲ႔ Blog ေဘးႏွင့္ ေအာက္ေတြမွာ ထည့္ထားေသာ ေၾကာ္ျငာပံုမ်ားအား လာေဒါင္းတိုင္း တစ္ခ်က္စီ ႏွိပ္ေပးျပီး အျပန္အလွန္ ေက်းဇူးတုန္႔ျပန္ႏိုင္ပါတယ္







ေအာက္ပါလင့္ေတြကို အလြတ္က်က္ထားျပီး အျပာစာအုပ္ဝင္ေဒါင္းပါ


No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About